TWYM ZMARTWYCHWSTANIEM...

Twym zmartwychwstaniem żyję! Ono śmierć
Mojego życia w Twoje życie zmienia —
I oddech Twój rozszerza moją pierś,
I światłość Twa mą ciemność rozpromienia.

I jestem pełny Ciebie! Czuję: Ty
Stanąłeś we mnie - i trwasz zmartwychwstały
I Twoją krwią tętno krwi mojej drży,
I hańba ma jest pełna Twojej chwały!

Grobowca mego odrzucony kamień,
Zrzucone śmierci mego życia pęta
I Ty podnosisz w mym ramieniu ramię,

I w głosie hańby mej brzmi moc Twoja święta —
I Tyś jest we mnie - a ja w Tobie, Panie!
Żyję Twoim wielkim zmartwychwstaniem!
                                             [Wojciech Bąk]

2 komentarze :

  1. Z okazji Świąt Wielkanocnych życzę Ci samych pogodnych chwil,
    słonecznej radości przez cały rok
    oraz
    spełnienia wiosennych marzeń :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki
    Tobie też życzę zdrowych i spokojnych, spędzonych w gronie najbliższych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń

Mam prośbę do komentujących - wpisujcie opinie na temat wiersza,
proszę o konstruktywną krytykę.
Bardzo proszę, podpisujcie się IMIENIEM lub PSEUDONIMEM!
Nie bądźcie anonimowi! Dziękuję.