PIEŚŃ O ANIOŁACH

Odjęto wam szaty aksamitne,
Skrzydła i nawet istnienie,
Przywdzieliście zbroje groźną.
Ja jednak wierzę wam,
Wysłańcy.
Czuję bowiem co wami kieruje,
Czuję wiary ogromny żar.
Wierzę w słowa które mówicie,
Wierzę, że niesiecie nam dar.
I kiedy kotara iluzji opadnie,
Odsłaniając prawdę jedyną,
Pamiętajcie o mnie stróżowie.
Ma wiara niezłomna wstąpi,
Niech znakiem będzie na niebie.
Mej lojalności i poparcia,
Dla was armio świata.
Dla was Wysłańcy.
                                            [Autor nieznany]

4 komentarze :

  1. Ciekawy wiersz :)
    Ciekawe któz go napisał... :)
    Ale czuc w nim trochę gniewu, żalu, i nadzieji zarazem..:)
    Pozdrowienia serdeczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fajny wiersz, ja też chcę wiedzieć kto napisał, niestety nie znalazłam autora.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Szkoda ze nie wiadomo kto jest autorem, bo wiersz bardzo mi się podoba ;)
    Dziękuję za szablon, jak widzisz - udało mi się , laptop się porozumiał ze mną :)
    A Ty nie piszesz sama z siebie..? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co dziekować, cieszę się że ci się udało.
      A co masz na myśli?

      Usuń

Mam prośbę do komentujących - wpisujcie opinie na temat wiersza,
proszę o konstruktywną krytykę.
Bardzo proszę, podpisujcie się IMIENIEM lub PSEUDONIMEM!
Nie bądźcie anonimowi! Dziękuję.