MOJA ANGELIKA

anioły - gdy spadają
nie wiedzą gdzie jest dno
anioły - łatwo złapać
pułapek na nie znam ze sto

anioły - są naiwne
i zawsze myślą, że to całe zło
ominie właśnie je
dlatego tylko...

moja bądź
i tylko przy mnie błądź
już tylko moja bądź
Angeliko, Angeliko, Angeliko...

anioły - uwięzione
nie widzą wokół krat
anioły - kiedy zranić je
nie czują nawet swoich ran

aniołom skrzydła płoną
a one ciągle jeszcze lecieć chcą
i w zakochaniu swym
spadają w niebo
aż na dno

już tylko moja bądź
zapomnij o tym jak
aniołem byłaś tam

już tylko moja bądź
Angeliko, Angeliko, Angeliko...

już tylko moja bądź
już tylko przy mnie błądź
zapomnij o tym jak
aniołem byłaś tam
                                                 [Grzegorz Ciechowski]

2 komentarze :

  1. Śliczny wiersz, zakochałam się w nim, może dlatego, że sama jestem nosicielką tego imienia ;)
    Gratuluję Poecie talentu! Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło że podoba ci się ten wiersz
      Proszę nie bądź Anonimem wpisz imię lub pseudonim. Nie masz nic do ukrycia =^o^=

      Usuń

Mam prośbę do komentujących - wpisujcie opinie na temat wiersza,
proszę o konstruktywną krytykę.
Bardzo proszę, podpisujcie się IMIENIEM lub PSEUDONIMEM!
Nie bądźcie anonimowi! Dziękuję.