ROZMOWA

- Kochasz mnie?
- Tak.
- Lubię Twój głos, gdy to mówisz
- Słyszysz go? A jaki on jest?
- Miły, sympatyczny kochany
Jak Ty przez dzień cały
- Ciesz się życiem, ciesz się chwilą
Ciesz się, gdy jestem ja
Napełnij mnie swoją miłością
- Tak, cieszę się, że mam Cię przy sobie
Cieszę się, że mogę objąć Cię
i kochać do szaleństwa
Czyż to nie jest pełnia szczęścia?
- Lubię z Tobą rozmawiać
Chłonę słowa Twoje
- Jesteś Ty i ja jesteśmy my oboje
Piękno miłych słów prowadzi nas
Coraz bliżej ku sobie
A co dalej? Łzy i ścisk serca? Koniec?
Nie wiem, co zrobię?
- Nie będzie końca będzie wieczność
utkana zapachem miłości
- Nie przeminie w Twoich gestach, słowach?
Wartość uczuć tyle radości!
- Zbyt trudne by opisać słowami
Nasza miłość i marzenia
Miłe chwile zapomnienia
- Boję się
- Nie trzeba przytul mnie
- Gdy otworzę oczy
i ze snu przebudzę się.
Czy nadal będę widzieć Cię?
[z netu] 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Mam prośbę do komentujących - wpisujcie opinie na temat wiersza,
proszę o konstruktywną krytykę.
Bardzo proszę, podpisujcie się IMIENIEM lub PSEUDONIMEM!
Nie bądźcie anonimowi! Dziękuję.