MARZENIA

W twoich myślach ukryłam marzenia,
Chciałam, żeby były wciąż z tobą,
Teraz wszystko się dla nas już zmienia,
Odszedłeś, zabrałeś je z sobą…

W twych ramionach mój świat umieściłam,
Chciałam byś go dla mnie przechował,
Wciąż tęsknotę mą w sercu tuliłam
Dzisiaj miłość, to puste słowa.

Jeszcze w duszy nadzieja się tliła,
Chciałam rozgrzać iskrę, by trwała,
Choć namiętność tak bardzo kusiła,
Nasza miłość prób nie przetrwała.

Ja się cała w twym sercu schowałam,
Cichutko w kąciku skuliłam
Że ty będziesz wciąż przy mnie, czekałam,
O miłości naszej marzyłam…
[TAMISS ]

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Mam prośbę do komentujących - wpisujcie opinie na temat wiersza,
proszę o konstruktywną krytykę.
Bardzo proszę, podpisujcie się IMIENIEM lub PSEUDONIMEM!
Nie bądźcie anonimowi! Dziękuję.