MAŁY EROTYK

- Moje Ty kochanie...
- Mój Ty jedyny...
- Otulam dłońmi Twoją twarz...
- Składam na ustach Twoich pocałunek lekki niczym wiatr...
- Szeptam Ci tylko Tobie znane słowa...
- Chcę abyś mnie całował...
- Biorę Twe usta niczym kwiat, upajam się ich miękkością...
- Są tylko do Ciebie stęsknione tak...
- Upajam się ich słodkością, scałowuje ich słodki smak...
- Przytulam Twe serce do dłoni mej i cała drżę...
- Kochanie, tak bardzo dotyku Twego chcę...
- Twe oczy blaskiem całe lśnią...
- Tak bardzo spragniony jestem Ciebie...
- Kochanie, Ty też cały drżysz...
- Jedyna, z miłości do Ciebie...
- Dotykam palcami lekko oczu Twych...
- Stęskniony, chcę patrzeć i z Tobą być...
- A ja chcę patrzeć w głąb Ciebie...
- Gwiazdeczko moja, kochaj mnie...
- Cała jestem dla Ciebie...
...tak Księżyc szeptał do Gwiazd na niebie
co noc przytulając inną do siebie.
[Basia (Sarna)]

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Mam prośbę do komentujących - wpisujcie opinie na temat wiersza,
proszę o konstruktywną krytykę.
Bardzo proszę, podpisujcie się IMIENIEM lub PSEUDONIMEM!
Nie bądźcie anonimowi! Dziękuję.